Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

En bra dag.

Publicerad 2012-03-05 21:39:06 i Allmänt

Dagen började med en låång sovmorgon, började inte förrens 12.30. Vakna givetvis vid 9 som jag ALLTID gör, blev lite småstädning och såhär:)
12.30 va det dags för föreläsning i Katastrofmedicin, var en man från Ambulansen som kom och berättade om de..va väldigt intressant faktiskt, fick antecknat 6,5 sida :D
Efter de fick vi reda på våra praktikplatser, jag hamna där jag ville. På avd 22 - Medicinavdelningen. ska bli rätt intressant med samtidigt nervöst, men komemr nog gå bra. Ska va där v13-v17.
Efter de slutade vi :) , stack och handla med mamma inför lördag så slipper jag tänka på det sen:)
Resten av dagen/kvällen har varit lugn. tog ett varmt bad sen har jag bara chillat .
Fick reda på en sak idag av mina föräldrar, säger inte va det är än dock..men det ska bli kuul :)

Imorgon har jag sovmorgon igen:D sen har jag 2 lektioner efter de får de nog bli träning faktiskt !
Hoppas denna skolveckan går undan, vill ha heelg, vill ha min fest :D ska bli massa skoj eller jag hoppas på de :D

Fick även veta att jag fick godkänt på min hemtentamen idag, jag va BOMBSÄKER på att jag skulle bli underkänd. Hade förvisso misstolkat vissa frågor(inte så konstigt faktiskt), men hon såg att kunskapen fanns där :) Jävla tur !

 I helgen var det dop för lilla Alice, det va trevligt och träffa lite kusiner, även om man inte snacka så mycket med dom, eller någon för den delen haha :P , Alice va så sööt o go :)

Det va en låång uppförsbacke till kyrkan, alla va smått andfådda när de kom upp, haha!
för övrigt va det en jättefin kyrka!

Alice va så snäll o lugn hos mig :D såklart jag är ju tryggheten själv


I bilen påväg till dopet.. Checka in mongot i hörnan, är inte släkt med henne asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela