Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Elände och lite till elände.

Publicerad 2012-06-11 23:16:52 i Allmänt

Ibland kan jag sitta och riktigt koka inombords när de kommer till mitt "umgänge".
Innan jag skaffa Alfred så sa var och varannan kompis" oh jag måste få träffa honom sen osv osv" Jag hade honom i över 3 veckor, va här någon och tittade på honom? svar NÄ.
Igår åkte han hem och detta har jag uppdaterat om på FB, har någon av mina kompisar brytt sig? svar NÄ.
Jag har inte hört av mig till nån kompis nu på ett tag för och se om dom NÅGONGÅNG kan höra av sig tillbaka, har dom gjort de? svar NÄ .. och jag kan tycka detta är väldigt sorgligt med tanke på hur många år vi varit kompisar , & jag bryr mig inte speciellt mycket nu om någon av de blir sura för jag skriver detta för jag tycker att man precis som i vilket förhållande som helst ger och tar. Jag anser att jag gett och gett och gett, genom att höra av mig, kommit med förslag på saker man kan göra, osv...Men nu har bägaren verkligen runnit över. Jag hör inte av mig längre,( ni kanske anser att jag sjunker till deras nivå, men det är väldigt irriterrande och alltid vara den personen som hör av sig) OBS menar inte alla kompisarna, men större delen av dom.
Är det som jäkla svårt och jobbigt och kanske dra iväg ett sms eller träffas om de så bara är för en kort stund?, uppenbarligen :S... Nu är det iallafall stopp på det.
Har dock funnit en jäkligt bra kompis i Hassel - vi har kul ihop!

Som jag nämde längre upp så bestämde jag mig i lördags för att Alfred skulle få åka tillbaka till in mamma och uppfödare. Han har ett tag nu uppvisat aggressivtet som inte är ok för en valp på 12 veckor. Ett beteende som är svårt och få bort & eftersom jag hade svårt och lita på honom pga det så kände jag att detta var det bästa, det va jävligt smärtsamt, grät nog krokodiltårar i 2,5 timme i lördags, & igår åkte han :/ Helgen har med andra ord inte varit så jävla kul utan jävligt känslomässigt laddad och allmänt jävlig. Jag hoppas att jag kan hälsa på honom vid senare tillfälle när allt lagt sig. Han kommer iallafall alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Det va 2 negativa saker nu återstår de 3e..
Dagens match i EM mellan Sverige- Ukraina..helt jävla seriöst liksom.
bara för man för 1 mål betyder det inte att man kan slappna av, men den biten har nog sverige aldrig riktigt förstått utan där står man still istället för och kämpa om bollen, spelar man en match och en sån här viktig match så får man fannemaj ge 100% hela tiden & pallar man inte trycket så ska man fan inte vara på planen iheller...
Skärp till er nu och se till och vinna de 2 återstående matcherna!

Tycker ni det börjar bli ett väldigt bittert inlägg? Nåja, kan väl dela med mig av något kul och positivt då..
Jag får min bil denna veckan & pappa har sagt att jag vill ha den fulltankad och allt, vilket jag skulle få.
& idag var jag och Hassel och inhandlade ny mattor till bilen och porriga tärningar som doftar cocos haha:D
Sen ska det inhandlas ny växelknopp och sportpedaler m.m...Så där är lite positivt i allt elände.

Tänker inte bjuda på någon bild idag.
tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela