Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Flyttstäd

Publicerad 2012-06-19 22:13:40 i Allmänt

Jag har igår och idag flyttstädat en lägenhet, & jag säger bara fyfan. Det är nog den skitgaste lägenheten jag städat någonsin:P, Bara ett sovrum tog mig 2,5 timme och badrummet tog mig 3 timmar idag och då blev det inte ens så rent som jag önska att det skulle. Men inte så lätt och få det rent när skiten fått gro in i flera år.
Jag kommer få spendera mååånga dagar där, har köket kvar och ett sovrum, samt hallen och balkongen OCH fönsterna i storarummet. hade jag vetat att det va så här skitigt hade jag tagit mer betalt, nu får personen det rätt billigt. Idag skulle jag avkalka badrummet och snacka om GIFTIGT, höll på och kräka, så mycket sånt skit jag andades in.
Imorgon ska jag dock inte dit för vi ska till farmor på eftermiddagen och fira midsommar på hennes hem :), kan ju bli intressant sen måste jag handla lite också inför midsommar som jag och Hassel ska spendera själva.
På torsdag får jag väl ta ett tag i lägenheten igen och hinna med det mesta, vill ju inte dit på fredag :P

Jag måste också säga att jag tycker det är YTTERST dåligt av folk att hela tiden komma med undanflykter osv när dom är skyldiga mig pengar. Har gett personen mitt konto nr TRE gånger, då personen sagt att dom ska bli insatta, har dom blivit det? näää..jag har tjatat väldigt om mina pengar och det är fan inte så konstigt heller, för det som är mitt, är MITT!, Jag ska inte behöva vänta  i flera veckor på och få tillbaka det som är mitt.
Det är i såna här lägen jag inte längre är snäll och trevlig, då kommer istället bitchen fram i mig och jag är fan inte och leka med då. Så jävla trött på såna människor, bra jävla omogna och behöver växa upp!

Den 7e juli ska nog(högst troligt) jag och Kikki på fest i kävlinge och träffa gamla kompisar.
Ska fira Micke och Plym som fyllt år så det kan nog bli trevligt. Var något år sen vi sågs .
Kan också bli intressant och ha 4 gamla ragg på en och samma fest, haha :P

Nu har jag nog iten så mycket mer och dela med mig av, man får ju behålla lite för sig själv.

Detta är CarlssonOnTheRoof även kallad Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela