Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Bilägare

Publicerad 2012-06-05 17:19:40 i Allmänt

Igår var jag och pappa och kolla bil till mig på Honda/billarsson.
Det va en Honda accord sport - 99. Det visade sig att det var min kusins gamla bil & den var i superskick.
verkligen jättefin. Testkörde den & sedan åkte vi därifrån & ska hämta bilen den 1juli, Alltså har jag blivit med bil:) Så jäkla härligt och kul. Kunde inte varit mer glad, eller ja man blir ju bra fattig nu under sommaren, men det skiter jag fullkomligt i för jag har en egen bil som är MIN! , & det är ju bara 1,5 månad som jag kommer va fattig så det kan jag leva med :D ...

Bilen är utrustad med allt möjligt, där är sport avgassystem, kråmade grenrör under motorhuven, tonade rutor, Fräsiga fälgar m.m .

Här kommer bild.




Tack till min supersnälla pappa som hjälper mig detta <3 :)
 
Vill ha bilen nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela