Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

S som i Svante

Publicerad 2012-07-22 22:32:58 i Allmänt

Minns inte om jag skrivit och berättat det innan (minnet är värdelöst) men en av Sveas valpar ska ju få flytta hem till mig & jag längtar ihjäl mig, han är världens sötaste. Jag & theres hade lite svårt och "enas" om ett namn men mitt "Svante" gick hem  därför ska han få heta Svante.Han har öppnat ögonen nu & genast blev han gudomligt söt!
Han/dom blir 2 veckor imorgon, alltså bara 6 veckor kvar tills han flyttar hem.
Vad har annars hänt sen sist jag skrev då? ehm...
Har varit hos puppisarna/ min bror....
I torsdags var vi på sjöbo marknad, köpte en del saker som strumpor hundgodis polkagrisar m.m
I går var vi på Janstorps Loppis, och dit åker jag aldrig igen. så jävla bull! Och vilka jäkla hillbillies där va..jisses var finns alla ...den ena va värre än den andra.
Igår hitta jag en fästing bakom/på mitt öra..så jääävla jäävla jääävla äckligt! Äckliga kryp! & sen dess har det kliat konstant på min kropp, känns som jag har kryp på mig överallt & hela tiden. Hemsk känsla :P
Igår kom också det "fina" vädret, man kan ju hoppas det stannar ett tag nu för man blir ju smått deprimerad över att det är 15 grader i juli månad liksom.
 
Idag har vi varit ute en sväng i Smyge och käkat glass och gått en runda i hamnen. Kenzo fick följa med för en gångsskull. Hispig jäkla hund alltså! han ska ju valla in allt och alla!.. Nåja, han fick också glass, en alldeles egen bägare med mjukglass och det va JÄTTEuppskattat, han hade glass i hela nyllet. Folk kollade och jag hörde hur de "Naaaw:ade" sig på håll.
 
Sitter & kollar på Mamma Mia nu skönt med lite chill även om det kunde va kul och umgås med någon också..
Men där är ju aldrig någon som hör av sig & eftersom jag har slutat höra av mig för jag tröttnat så skiter jag i  dom istället. Vill dom va den sortens "kompisar" så får de stå för dom. Jag kan nog hitta nya.
Dock lite frustrerande när man läser på FB ibland att flera av kompisarna gör ditten och datten ihop men inte frågat mig...IM OVER IT!
 
Ska jag berätta mer ?!...har jag något kul och skriva....
Jag & Hassel snackar om att åka utomlands efter julafton, möjligtvis till Thailand.
Jag vill verkligen dit..så vi ska ses snart och kolla resor/boende och se om vi kan komma fram till något och boka :) annars har jag väl inte så mycket mer och berätta.
 
Återkommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela