Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Det är inte lätt när det är svårt.

Publicerad 2012-07-03 16:21:09 i Allmänt

Igår var de fint väder för en gångsskull, dock blåste det en del men jag och hassel trotsade det och åkte till stranden, Solade och tog ett dopp i havet, jag fick så sjukt mycket färg på bara typ 2,5 timme..Hassel va avundsjuk :P
Efter stranden åkte vi hem och fixade oss lite sen blev det en tur på stan, käkade på Istanbul och shoppade lite..Vi skulle även pierca oss men alla piercare va typ lediga..asså vafan!

På kvällen körde jag till Ålstorp...

Nu innan idag när jag kom hem va där en räliga bmw parkerad på MIN plats, gissa om jag blev lack. Gick och banka på dörrjäveln till huset och ut kom en tanta och jag fråga vems bil det va & sa att det va min plats då säger hon " då får jag väl flytta på den då" no shit liksom...passade även på och skälla om de andra bilarna som står parkerade där dom inte ska stå, har ett rent helvete och komma ut från min parkeringsplats, & igår resultera det i att jag drog höger sidospegel längst väggen...inte kul!!
Imorgon ska bilen in och få nytt handtag och bli polerad och städad :).

På torsdag ska jag iväg och kolla på en lägenhet, spännande:)

" Att hitta en som är värd ens tid är lika "lätt" som att vinna 1 miljon på triss varje dag"..så känner jag nu. trött på att man aldrig tycks hitta rätt....menmen, ger upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela