Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

yaaay gymkort :D

Publicerad 2012-02-24 22:51:36 i Allmänt

Fredagkväll och snart är det lördag. fyfasen va tiden går fort:/ mitt lov är snart slut och jag är inte alls road av och gå tillbaka till skolan, menmen.

Denna dagen har mestadels bestått av shopping. Imorse kl 07.00 befann jag mig på willys för och handla, allt för och slippa och trängas med allt pack som kom till och va där under dagen, är ju trots allt löning.
Sen blev det en runda till stan med mamma där jag införskaffa ett nytt gymkort JIHAAAA! och ett par nya träningsskor och shorts :) supernöjd!!
sen var vi och kolla på en lägenhet som va suuuperfin och mysig, och efter det blev det en runda till Citygross.

Nu ikväll har jag bara degat framför tvn, kollar för tillfälligt på BB. Såna garv man får ibland alltså, bra pinsamma människor, men fyfan va bra tv det blir av de :D:D
Resten av helgen är oplanerad, borde väl fortsätta på min hemtentamen, men den va fan inte av det lättaste laget så de tar emot och göra den. Har kommit halvvägs iallafall :)

I veckan börjar jag träna och fyfasen va skönt och kul det ska bli, denna gången är jag motiverad och här ska mätas kroppsdelar och vägas in :P det blir säkert bra detta!

Nu ska jag fortsätta med mitt tv tittande. ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela