Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Migränen från helvetet

Publicerad 2012-02-28 19:12:34 i Allmänt

Idag har jag varit hemma från skolan, fick migrän igår förmiddags och den höll i sig hela dagen idag också, har fortfarande lite ont, förhoppningsvis är det borta till imorgon för jag vill helst slippa straffläxorna man får på vissa lektioner om man inte är där..lööööjligt!

Är nog klar med den där hemtentamen vi fick innan lovet också, fatta NADA och den va skitsvår och eftersom man har en lärare som inte är så hjälpsam så skickar jag in den som den är och förväntar mig ett stort IG för så värdelös är den, men orkar inte bry mig!!

Imorgon efter skolan är det tänkt att jag ska anta gymmet så hoppas verkligen man mår bra, skulle ju egentligen dit idag men gick inte med den huvudvärken jag legat inne med.

Nu vill jag ha heelg är fruktansvärt skoltrött och tycker inte det är kul längre:/ , gärna får sommarlovet kommer fort som tusan också så man får en lång paus från allt och alla.

Blev ett rätt negativt inlägg ikväll, men man kan inte vara gla alltid!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela