Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

A som i Alfred

Publicerad 2012-04-24 19:38:42 i Allmänt

Jag har länge pratat om att jag vill ha en egen hund, en liten hund!
Och den senaste tiden har jag suttit och kollat runt efter en, jag hittade en chihuahua hane som jag ville titta på.
& i söndags var jag mamma & Theres och tittade på honom och hans syskon, han va heeelt underbar så framåt och mysig. Hon bad mig tänka på det över natten om jag ville ha honom, givetvis fanns där ingeting och tänka på för min del och igår smsade jag mitt svar till henne att jag gärna ville att han skulle bli min och jag hoppades på att dom tyckte likadant. Där hade varit fler och tittat på honom som också var intresserade.
Jag tänkte hela tiden att nä, jag kommer nog inte få honom inte med min tur.
Efter en stund fick jag ett smsa tillbaka där de stod att hon jättegärna ville att han skulle bli min.
Kan ni gissa hur jäkla glad jag blev, helt ofattbart.
Så den 23 maj blir jag förälder till en liten chihuahua pojke vid namn Alfred!
Längtar jätte mycket, på fredag ska jag och en kompis dit och betala tingningsavgiften och skriva kontrakt på honom.

Här kommer några bilder på charmtrollet.


Han är ca 627 gram tung!


Sötare än sötast!

har suttit i flera timmar och kollat efter saker åt honom.
Väska, Korg , matskålar, koppel, Halsband, Leksaker m.m
Ska även kolla efter bra foder till honom.
Han kommer bli så bortskämd!

Så nu tycker jag veckorna kan gå snabbare så jag kan hämta hem honom!
Kommer bli en bra sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela