Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Händelsefull månad.

Publicerad 2011-10-21 10:12:24 i Allmänt

Men oj..nu va det ett tag sen igen
Sen sist jag skrev har det hänt lite Mamma och Malte har fyllt år bland annat.
I lördags var det kalas för Malte hela familjen Carlsson-Åkesson var samlad.
Malte fick massa presenter som vanligt,kläder leksaker OCH en brandbils säng.
Han var nog lagom nöjd :)

Brandbils sängen :)


Malte med sina presenter, här prövar han sin eltandborste som han fick av mig..den va verkligen jätte populär under hela dagen :P

Det bjöds på köttfärsrulle och sallad och kakmonster muffins och tårta.

Döfräcka va dom ;D men dom stirra på en som fan på tallriken så de va litt obehagligt :P haha

Efter Maltes Kalas var det snabbt hem och byta om och fräsha upp sig (gick på 15 min) för att sen bege sig till Chrisse för förfest innan KB :)...Hade verkligen superduper jättekul och trevligt.
Alla va på G och hade roligt så det gjorde det ännu bättre.
KB va helt okej trots mina fördomar men folket där är verkligen speciella :P

Jaha vad har mer hänt..jo jag har börjat praktisera, går in på 3e veckan nästa vecka och jag trivs verkligen skitbra, har hamnat på ett jättebra ställe och både dom boende och personalen är jätte trevliga :)

Denna helgen blir nog minst lika trevlig som förra :) ikväll blir det förfest hos Jörgen sen utgång(vet dock inte om jag ska med ut än om det blir malmö) det är ju helgen innan löning...men iallafall det ska bli trevligt.

På tisdag fyller jag 23 år..blir först jobb/praktik sen får jag se vad som händer. är egentligen ledig onsdag torsdag men ska fråga om jag kan jobba någon av dagarna så jag är ledig på fredag istället för vi kanske ska till Ullared, men det är inte bestämt än. På lördag är det tänkt att jag ska ha kalas, funderar på och bjuda på smörgåstårta, namnam :D

Näe nu har jag inte mer och skriva om, återkommer vid ett annat tillfälle..

Jo förresten, Signe tog sina staplande steg i veckan och hon tyckte det va såå kul..dutti tjej :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela