Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Långhelg!

Publicerad 2011-06-08 15:42:46 i Allmänt

Jaha så har det varit långhelg, blev lite festande i lördags först hos Caroline & Lasson sen kräm en sväng, men där va rätt tråkigt och hör och häpna , jag hade typ glömt hur man dansade, ASGARV!, ja, jag menar allvar, hjärnan koppla väl inte att benen ska röra sig när musiken spelas, så där stod jag och kände mig dö dum :S
bättre lycka nästa gång kanske?!:P
Natti & jag hade sällskap hem & en bit efter Karaveller eller ja, Hamngatan 20 som de så fint heter nuförtiden, va där ett jäkla pådrag, men ambulanser, polisbilar och brandkår nyfiken som man blir vid såna tillfällen så drog man på sig sina dumbo öron när man gick förbi, det va en tjej som tydligen sprungit rätt ut i gatan & givetvis kom där en bil körandes(en ung tjej, som förövrigt va i redigt chocktillstånd efter de) stackars henne:/ ... Tycker ju vid såna tillfällen mer synd om bilföraren som inte kan hjälpa det än va det var för tjejen som blev påkörd, Ja det låter kanske hemskt, men man springer väl inte rätt ut i gatan sådär, det är ju gjort för olyckor ! Men som tur va blev hon väl inte allvarligt skadad & förhoppningsvis har hon lärt sig en "läxa" . Men stackars tjejen som körde bilen, hon lär ju ha men för livet :/

I söndags blev det en heldag hos min bror med hela familjen & även Theres Pappa & hans fru :)
Jag , Theres, Jenny & barnen & Svea körde till Torna hällestad och badade, det va så skööönt! Det va Signe & sveas första bad någonsin, Signe tyckte det va såååååååå kuuul, medans Svea nog bildade små hatkänslor för Theres & mig :P haha ! malte tyckte också det va jätte kul och bada :)
Nästa gång får de bli stranden:) , efter badet körde vi tillbaka hem igen, där det blev massa bus med Barnen och senare blev det grillning, och fyfasen vad gott det va !! Fick smak för feta ost också, inte tyckt om de riktigt innan men nu äter jag de nästan som godis! Till efterätt blev de Theres supergoda Cheesecake , den akn man fan dö för så god den är !!!

Signe I bilen :)


malte kom också med på bild:)


Jag & Signe:)


En glad Signe :)

I söndags var det även Final i BB, trodde helt ärligt att Martin skulle ta hem de så blev lagom paff när han åkte ut som 3e finalist, det va Simon som tog hem det, och han var faktiskt en värdig vinnare :) så genomsnäll & go !

Igår var det dags för Kikkis Student:) Det bjöds på lax och potatis med tillbehör:) Eftersom jag körde blev det ett glas Coca till de :P Stannade inte så värsta länge dels för jag hade huevärk sen kände jag verkligen ingen där typ. Men jag han nmed och Ta två (nästan identiska) bilder på Kikki:)


fina kikki/frugan:) , va förövrigt väldigt kul och träffa henne igen efter typ 9 månader :S
Får bli bättring på det, nu är det ju sommar så det blir en del krökande & Sol &Bad:)

Idag har jag kört mamma till vårdcentralen där jag förövrigt fick sitta i bilen & vänta i 1 timme, CPVARMT!
Hann dock städa bilen under tiden och putsa rutorna osv:)
efter de körde jag tillbaka henne till jobb, sen drog jag hem och städade, gick ut emd Kenzo och hittintills har jag hunnit tvätta 4 tvättar...Vid 17 ska vi till Farmor där vi ska grilla Korv osv :) Så blir väl nån bilder senare!
nu ska jag göra vid mig och sen springa ner i tvättstugan och kasta in en tvätt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela