Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Tyska landet!

Publicerad 2011-06-22 22:58:50 i Allmänt

Igår var vi i Tyskland, jag mamma & pappa & bosse & ingrid.
Körde över bron via danmark...och fyfan att sitta i en bil i cirka 2,5 timme är tortyr..mitt arsle va så ömt när vi kom fram så de finns inga ord för de. Haha!!
Körde till Calles i Burg , och det blev en del...hade kunant köpa ännu mer men man ska ju gärna hinna dricka upp det innan datumet går ut.

Det blev ialalfall detta...

köpte något spännande...choklad vodka !!
Var något nytt så var bara tvungen..blir att shota det på midsomamr istälelt för äcklig ren vodka .

och här är jag i bilen...


Idag skev jag ut mig från Arbetsförmedlingen..jag hyser sånt agg mot dom så de finns inte. Vilka stolpskott!
Dom gör ju inte ett piss för en, så nu hopaps jag att jag kommer in på skolan(vilket jag troligen gör ) så jag har något och göra om dagarna & får en ordentlig utbildning och jobb sen :)

På fredag är det midsommar och jag längtar sååååå mycket :)
Är helt pepp och fan ta den som förstör mitt goda humör :P partparty!!

Innan jag avslutar detta inlägget vill jag ta upp något tragiskt.
Igår dog en Trelleborgs tjej efter en tids cancersjukdom , Detta är så jävla tragiskt och det borde inte får hända:/
Livet är så jäkla orättvist att det finns inte. Hon blev bara 22 år gammal, det är alldeles för tidigt för och lämna jorden. MEN vilken kämpe hon varit , har följt hennes kamp mot denna hemska sjukdom, och en sak säger jag bara. Jag har aldrig varit med om en sån kämparglöd, sånt mod och sån styrka. En otroligt modig tjej som har berört mig, berört hela trelleborg!! Må du vila i frid fina du. Sov gott !

Alla mina tankar går till hennes familj & vänner & pojkvän i denna svåra stund :( Styrkekramar!

Det gäller och ta vara på varandra, att inte ta något förgivet & att leva sitt liv fullt ut för man vet fan aldrig när livet tar slut för en eller någon man känner !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela