Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Ingen passande rubrik finnes

Publicerad 2011-07-03 15:12:23 i Allmänt

Då har midsommar passerat och även snart en hel helg, gud va tiden går fort ibland, men det är väl så när man har kul.

Kan ju börja med att berätta att midsommar blev rätt lyckad?! :P, det man minns kanske man ska säga :S
Blev hämtad av Chrisse strax efter halv 5 , åkte vidare till Kvudds föräldrar i höllviken där festen va :)
Blev lite sill & nypotatis som inledning, smakad gott! Sen började väl mer elelr mindre krökandet, behöver kanske inte berätta om hela kvällen, men bra blev den iallafall. Men kanske en smula för mycket dricka? iallafall om man frågar dom andra :P , usch drack allt från cider till absint, från öl till Kapten Morgan, från redbullvodka till Choklad Snaps/vodka. Alldeles för mycket blandning nästan så man får lite klökningar nu när man tänker på det.
& som vanligt lyckades jag åstadkomma mig några skrapsår/blåmärken, va inte alls skönt och hämna i den busken med allt bråte, nämner inga namn på boven :P

Alla var på sånt fantastiskt bra humör & jag hade superkul :) så det tackar vi för !!
Var hemma runt 17 dagen efter & mådde väl kanske inte helt 100, men det var där väl ingen som förväntade sig?!

Här kommer iallafall lite bilder från dagen..



'









Fler bilder finer ni på min FB!

Idag är det söndag, & ifredags var jag hemma själv så M var här och kolalde på några filmer:)
I går hände det inget spec på dagen men på kvällen blev det först Bio med Chrisse & Helene & hennes kompis:)
Såg Bad teacher I lund:) rätt bra, & lagom rolig :P efteråt fick jag & chrisse för oss att vi skulle dra till falsterbo(så som vi var klädda) , Chrisse i mjukis och tjocktröja och jag i vanlig vardagsklädsel:P så drog hem till mig och hämtade bilen . Att hittade parkeringsplats va inte det lättaste, och där jag ville köra fick jag inte för där stod en stor pikepolisbil med sina blåljus och vägra låta mig komma förbi:P så fick parkera lååångt ifrån..sen när vi kommer gåendes så fick man helt plötsligt lov och köra där igen där jag ville köra, lagom iriterande!
var väl inte helt impad på tältet, kan bero på att man var nykter & det va helt spontant :P
Körde hem efter ett tag, kommer innanför dörren efter att jag lämnat Chrisse så ringer M " Ni vill inte med till Gustav" föörfaaan, det var bara på med kläderna igen och hämta Chrisse så blev en tur till Falsterbo igen, där vi hämtade upp dom utanför SB sen körde hem till Gustav och kollade på en kass skräckfilm :P

var hemma halv 7 imorse , alldeles lagom!
Käkade frukost innan jag la mig, kändes lika bra så blev en bit smörgåstårta!

Nu är jag lagom trött. blev bara 5,5 timmes sömn så idag blir en chill dag med inte alltför många rörelser, Kanske ett varmt bad sen, who knows...

Ses nästa gång jag får tummarna loss ur arslet och skriva :) Pusspuss!

Btw, Kom in på skolan/undersköterske utbildningen, mohaha så den 18 augusti blir jag en plugghäst...auuuuf!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela