Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

New shoes...

Publicerad 2011-07-05 00:01:14 i Allmänt

Idag stack jag och Mamma in till Mobilia för jag ville ha nya vardagliga skor då jag har gått runt i mina fula träningsskor nu ett bra tag. Inte så snyggt! Visste exakt vad jag var ute efter och var dom fanns.

Blev 2 par, ett par vita & ett par svarta...är super nöjd med mina köp!




Schnygga va?, jag tycker iallafall :D

& när jag ändå är här och skriver så kan jag ju dela med mig av en bild på min smarriga sallad jag rörde ihopa ihelgen :)

Vääldigt god ( Alex ala sallad?)

I veckan har jag inte så himla mycket planerat, blir film en dag(Säkert flera), i helgen blir det Falsterbo med Chrisse :) Det ser vi fram emot mycket !

Nu ska jag bädda ner mig & kolla tv och förhoppningsvis somna så småningom!

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-13 18:56:23

Vart har du köpt dem vita? Dem var ÖVERSNYGGA!!! Kosta?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela