Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

New car

Publicerad 2011-07-08 03:10:51 i Allmänt

behöver egentligen skriva av mig, men vet inte var jag ska börja direkt så får nog grubbla över det ett tag till...
Denna kvällen blev ju inte som det var tänkt, och det irirterar mig lite, menmen!

Umgåtts med robin en stund ikväll, körde till Mathias en runda, sen körde vi hem till hans föräldrar där det var en "liten förfest" för dom två som skulle till Falsterbo;P
Stannade inte så länge, på vägen hem( som egentligen inte alls var på vägen hem) körde vi ner om falsterbo för M ville "se nya bilen", stannade inte länge där heller, skulle egentligen inte kört ner där heller, men är alldeles för snäll uppenbarligen!

oja "Nya bilen"...den hämtade vi igår efter många månaders väntan..den är fin & Super härlig och köra med.

Där har ni den...

Imorgon börjar helgen...får se vad som händer, just nu är jag inte pepp på något känner mig/är jätte irriterad och bitter..

Ska se film nu så återkommer en annan dag

& när jag ändå är bitter så kan jag ju passa på och säga att jag hoppas sommaren snart är över så de kan bli höst & vinter...tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela