Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Hello Folks!!

Publicerad 2011-12-08 20:13:52 i Allmänt

Jag vet vad ni tänker " fan att hon aldrig kan uppdatera sin blogg", men se det positivt när jag väl gör det så har jag kanske något roligt och berätta, kanske skriver en hel novell eller liknande, så chill out :)

Det som skulle va roligt som jag har att berätta nu är väl att jag bara har 6-7 skoldagar kvar sen är det jullov :D fuck va najs!! , Har dock två tentor att klara av innan, en imorgon inom psykologi och en sluttenta på måndag i medicinsk grundkurs,  det gäller och ge allt på den och få Godkänt annars vet jag en som kommer deppa halva jullovet , men jag ser de positivt och känner att jag kan rätt mycket och instuderingsfrågorna sitter som smöret , så förhoppningsvis ska de inte vara några problem :), denna gången ska jag sitta och ta god tid på mig, problemet är bara att jag blir så stressad när folk börjar resa på sig och lämna in proven, menmen"pepptalk pepptalk" ...
Imorgon börjar helgen sm bjuder på följande ...

Fredag: Gymmet efter skolan sen ,Plugg inför tenta sen Stan med chrisse för och fixa present till jörgen och förhoppningsvis en outfit till moi :), sen lite plugg till sen ska jag se finalen i Idol, hoppas fan robin vinner annars är det skandal!!
Lördag: Plugg sen på kvällen blir det fördelsedags/inflyttningsfest hos jörgen :) Blir säkert supertrevligt .
Söndag: förhoppningsvis är jag inte allt för jävla bakfull så jag kan plugga lite till inför tentan, annars blir det lite chill och samla ihop nerverna inför måndagen :P

Idag har jag varit på så äckligt bra humör & jag vet fan inte varför :P
Innan tänkte jag som såhär " Fan va man har det bra egentligen, tak över huvudet, en utbildning på G, underbara vänner & Familj, ett rätt så problemfritt liv med andra ord, så man ska ta mig fan uppskatta varenda liten minut, man vet aldrig när/om det vänder" jag visar det kanske inte alltid, men fyfan vad jag uppskattar mina vänner och min familj <3

Det enda som saknas i mitt liv just nu är ett manligt sällskap, men det kommer väl som dom säger??
Jag tar det som det kommer och när en kille kan visa mig att han är seriös och inte ett drägg :)
annars så förtillfälligt lever jag mitt liv precis som jag vill leva de..typ :P

Näe nu har jag väl inte så mycket mer och berätta, återkommer nästa gång.....






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela