Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

tears.

Publicerad 2011-12-13 18:30:37 i Allmänt

Igår hade vi slutprovet i medicinsk grundkurs, det gick så dåligt så tårarna va fan inte långt ifrån efteråt, men vet inte vem jag ska va mest arg/besviken på, mig själv eller läraren för hon gav oss över 100 instuderingsfrågor inför provet och kunde man dom så skulle det inte vara  några problem med provet, det tråkiga va då att du hade NOLL(kanske 2 frågor) nytta av dessa instuderingsfrågorna, inget av det jag övat på kom på provet :/
klarar du inte slutprovet så klarar du inte kursen, också jävligt roligt, va så sjukt deppig igår och ser inte fram emot och få tillbaka provet. menmen livet kan väl inte alltid vara lätt, eller`?!

Som tur är går vi på jullov nästa tisdag och det ser jag fram emot, ska bli så jävla skönt och få samla krafter och bara ta det lungt inför nästa termin...
Imorgon ska vi åka och titta på Malte och Signe när dom går luciatåg:) ska bli kul, dock missar jag en lektion men jag blir väl inte osmartare för det :P

Helgen som kommer(för den kommer snart) är faktiskt oplanerad, hade kunnat tänka mig och festa som vanligt men fyfan va dyrt det är, ekonomin tillåter egentligen inte det nu eftersom vi inte får pengar under julen :S :/ utan först i början/mitten av januari, så de blir knäckebröd och vatten:P höhö ..

Näe nu har jag inte mer och berätta, goodbye!

INGEN JULKÄNSLA FÖR 5 ÖRE.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela