Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Sista dagen på detta året.

Publicerad 2011-12-31 13:04:11 i Allmänt

Vart i hela friden har detta året tagit vägen? Det går skrämmande fort :/
Om 3 timmar ska jag iallafall börja göra vid mig för ikväll ska det firas med både mat och festligheter.
Kvällen spenderas hos Petra och jag tänkte vara där vid 5 tiden, då det ska börjas laga middag.
Det serveras fläskfile med klyftpotatis och beasås och grönsallad. Till efterätt blir det päron/aprikos halvor med after eight och glass:) Det bjuds även på välkomstdrink !
Tror denna kvällen/natten kommer bli kanon. Vi är 7 st som ska äta sen kommer där kanske fler under kvällen.
Skippar raketerna även i år till hänsyn för djuren, speciellt mina egna stackare som är fullkomligt livrädda för raketerna/bomberna. Dom borde bojkotta det och inte sälja skitet och istället så kan ju varje kommun anordna ett fyrverkeri, det är vad jag tycker! så i år tar vi till med tomteblossen, minst lika fint :)

Har inte köpt något speciellt och ha på mig ikväll utan tar något jag redan har, det blir en svart enkel klänning och till de svart långa fjäder örhänge med en touch av rosa i :)

Vad ska förtäras ikväll då? Det blir cider och en massa olika drinkar:) och så klart Champagne vid 12 slaget.
Jag ser fram emot detta och hoppas kvällen kan bli fri från tjafs och liknande.

Kameran är laddad så räkna med massa nyårs bilder nån gång  ibörjan på nästa år :)

Ett gott slut och ett gott nytt till alla mina nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela