Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Turn back time

Publicerad 2010-09-12 15:02:37 i Allmänt

Då va där inte mycket kvar på denna helgen.
I fredag var jag på bååååååten med Natti, Andy, Iki, Niklas och Johan , var egentligen inte planerat från början, Natti fråga mig på förmiddagen om jag ville festa men då sa jag nej, sen på kvällen vid 7 tiden fick jag ett sånt jävla festsug, så ringde som en galning till henne, tills jag tillslut fick tag på henne och sa att jag joinade.
gjorde mig i ordning på 1 timme sen stack jag till Natti och sen vidare till Iki och förfesta(:
Båten va väl helt okej, coolt ställe, men jisses så många "överklasssare" hela båten va full med människor som trodde dom va bättre än alla andra, sen så va där ju vi 6 ;D haha !!

Igår blev det en hel dag i sängen , mycket sömn och en och annan film.
På kvällen åkte vi en runda till Fam Simonovski, snacka skit och så..

Idag har det också blivit en hel dag i sängen, just nu kollar jag repriserna av Idol.
sen ska jag se The ugly truth.

____________________________________________________________________________________________

Tänker en massa förövrigt, men det är väl inte direkt något ovanligt
Vet inte vad som är rätt, och vet inte vad som är fel...huh ?!

Detta är CarlssonOnTheRoof även kallad Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela