Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Helg oh du sköna Helg

Publicerad 2010-09-18 20:26:26 i Allmänt

Igår blev en rätt lugn dag, såg idol och sedan somnade jag framför en film..som vanligt:D

Idag har Micael Theres Malte & Signe varit här:D
Vi käkades tacos, Massa mumma .. jag hoppas bara att jag inte får ont i magen.
Det blev även lite Mys med Signe och så blev det dans och lek med bilar med Malte:D

Han lekte även med Kenzo som vanligt..han skrattar så himla mycket när kenzo jagar honom;D
han va så svettig när de lekt klart ;D

Hade tänkt lägga in ett videoklipp när malte dansade till smurfarna men förstår mig inte på hur man gör så de kommer kanske upp på facebook istället eller något...
 Kommer iallafall någon bild, som jag tog idag

Resten av kvällen består av chill, film och så(:
imoron är det söndag :/ hatar söndagar dom är alltid så jäkla tråkiga...
och det är även val imorgon, intresserar mig inte ett dugg så funderar på att inte rösta, men vi får se !!



Malte när han leker med brum-brum bilarna:D


Signe redo för en boxningsmatch ser det ut som :P



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela