Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Folk är bra löjliga..

Publicerad 2010-09-13 21:25:06 i Allmänt

Idag har jag typ bara legat i sängen och kollat film...som vanligt börjar bli skitråkigt:/
men finns inte direkt något annat att göra...
Va dock och handla ikväll, sen har jag tittat på Ullared:D och nu tittar jag på CSI!

Ni minns väl att jag snackat rätt mycket om lödde och folket där ?! Iallafall, lär inte åka dit där mer iallafall för folket där har blivit helt jävla sjuka i huvudet...Från ingenstans har en kille som jag trodde var en kompis vänt som en 5 öring, enligt han har han tröttnat på mig och Kikki och han behövde inte oss längre.

AS, för det första ska han få in i sin skalle att han ska känna sig speciell som fått umgås med kikki och mig , för hon och jag är typ bäst...eller något:D Det är förfan vi som gjort festerna roliga.
Såna som han behöver inte JAG, för man säger inte åt sina kompisar som man umgåtts med varje helg i 2 månader att man tröttnat osv. då ska man fan ha en käftsmäll som heter duga.
menmen som jag sagt så är det han som förlorar på det.



Eliten<3

Kommentarer

Postat av: Kikki!

Publicerad 2010-09-13 21:27:41

Seriöst får jag gifta mig med dig snygging?!?!?!?

DU och JAG är BÄST! Vi löser de vi tjafsar om och sen är de nog med det. Sen är vi lika bra vänner igen! Jag gillar det <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-13 21:52:57

Ofcourse, Im all yours;D

Elllerhur, tjafsar man sä räcker det väl att man är "sur" en dag eller två, man behöver ffs inte säga upp bekantskapen!

I like it to <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela