Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Men oj...

Publicerad 2010-10-27 13:48:23 i Allmänt

..så länge sen det var jag skrev:O
men nu har jag iallafall en del och berätta ....

har faktiskt hänt lite, har varit en del på sjukhuset.. först var jag där för och prata om operation av min gallsten.
Och vi kom fram till att jag skulle få en operation, sen skulle hon lyssna på hjärta och lungor ..så säger hon "Har någon någongång sagt till dig att du har ett blåsljud på hjärtat?" ööhm, hade något liknande när jag va bebis men dom hittade inget på ultraljudet sa jag...
så nu var jag tvungen och bli utredd om hjärtat innan hon kunde sätta upp mig på listan för operation:/ doooooh
så jävla typiskt...
Dagen efter jag varit på sjukhuset (MAS) fick jag åka till sjukhuset här i trelleborg och lämna blodprover på LAB.
Och den 21e var jag tillbaka på MAS igen för och göra ultraljud av hjärtat, rätt kul och se hur hjärtat såg ut och hur det lät framförallt.. lät typ dodunk dodunk :P
hon kunde iallafall inte se något blåsljud men dom skulle kolla närmre på bilderna innan dom sa mer.
Kan vara så att blåsljudet är så litet att de inte syns utan bara hörs ...
Så nu väntar jag på att läkaren ska höra av sig om proverna och ultraljudet..sen förhoppningsvis kan hon sätta upp mig på listan för operation...kan ta upp mot 3 månader innan man får tid ...suck!!

Vad har mer hänt...hrm
jo Malte har fyllt 2, han är stora killen nu(:
Han fick massa paketer ..som vanligt!
JAG har också fyllt år, i Måndags rättare sagt(25) blev en dubbel 2a på mig alltså 22 för er mindre intelligenta människor.Får paketer idag och på lördag(:
På lördag kommer jenny , theres och barnen hit, och kanske min bror om han hann hem i tid.
Vi ska äta kalkon, rätt gott ;D sen på kvällen ska jag nog/antagligen/högst troligt ut med Natti på kristall
vann en tävling så har VIP där med gratis inträde och slipper stå i kö, + att jag får ta med en kompis;D

Idag har jag varit och solat, det va naaaajs! känner att jag är alldeles för blek och jag hatar blekfisar så måste få färg igen:D


Datum och se fram emot förövrigt är den 5 Nov..då ska vi till Ullareeeeeed:D wiiihuuuu!

Orkar nog inte lägga in bilder just nu. utan de får bli senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela